Organic Saffron is selling fast! Get yours today! Beli Sekarang!
Cart 0

APA ITU SAFFRON ?

APA ITU SAFFRON ?

Apa itu SAFFRON ?

       Saffron adalah salah satu makanan sunnah yang diamalkan oleh Nabi Muhammad SAW, Saffron juga atau nama saintifiknya Crocus Sativus adalah sejenis tumbuhan herba yang hanya boleh didapati di beberapa buah negara sahaja seperti Iran, Sepanyol dan sedikit ditanam di Kashmir. Ianya juga dikenali dengan herba terbaik, terwangi dan termahal di dunia dan turut dikenali juga sebagai ( King Of Spices ).

       Selain melazatkan makanan, Saffron sebenarnya adalah bahan terbaik untuk kesihatan, alat solek, minyak wangi dan lain-lain. Ia kaya dengan vitamin B2, hydrocloric acid dan riboflavin.

IMG_20210414_132942_229.jpg

TAHUKAH ANDA ?

       Sebanyak 120,000 kuntum bunga Saffron yang diperlukan bagi mendapatkan 1 kilogram stigma Saffron. Dan kalau korang nak tahu juga, Saffron Premium Matan Mart telah pun terjual 1500 unit sebelum pelancaran,

Cara-Cara Saffron.pngKhasiat Saffron.png










Apakah kelebihan SAFFRON MATAN MART ?

       Saffron Matan Mart tidak ada beza dengan yang lainnya, kedua-duanya Saffron, cuma perbezaannya disini adalah kualiti dan juga gred yang kami ambil adalah Gred yang tertinggi dan berkualiti. Dan apa yang istimewanya Saffron Matan mart ini adalah :

  1. Pengiktirafan sijil kesihatan
  2. Dipetik segar dari ladang terbaik Khurasan
  3. Dipilih satu-satu urat Saffron yang terbaik
  4. Bergred tinggi dan sangat berkualiti
  5. Kotak eksklusif untuk dijadikan hadiah

IMG_20210415_180821_646.jpg
 


       Jadi korang yang diluar sana yang berminat untuk cuba Saffron Matan Mart yang Premium ini, boleh tekan link yang diberi : http://surl.li/cfgwn , jika ada sebarang masalah boleh tekan link Whatsapp yang diberi : https://alvo.chat/1hU .

       Disini kami membuka peluang kepada anda diluar sana yang ingin membuat side income dengan menjadi Agen dan Dropship kami. Jika anda berminat boleh tekan link yang diberi :

http://www.wasap.my/60192582293/DaftarAgenSaffron http://www.wasap.my/60192582293/DaftarDropshipSaffron

       

           



Newer post